در حال بارگذاری...

IELTS Vocabulary Pro 2.9.0 آموزشی لغات انگلیسی آزمون آیلتس

برنامه اندروید / آموزش زبان SalaR 31879 1 اسفند 1402
IELTS Vocabulary IELTS Vocabulary اپلیکیشن کاربردی اندروید و بهترین برنامه برای بهبود دایره لغات انگلیسی در هنگام آمادگی برای آزمون آیلتس (IELTS) است. این برنامه شامل بیش از 7000 کلمه و عبارت ضروری برای آزمون آیلتس است که در موضوعات مختلف مانند علم، هنر، تاریخ، جغرافیا، سیاست، اقتصاد و غیره دسته بندی شده اند. تمرین لغات با استفاده از بازی ها و فعالیت های جذاب در این برنامه بازی ها و فعالیت های جذابی برای تمرین لغات است که به یادگیری لغات به صورت موثرتر کمک می کند. پیگیری پیشرفت یادگیری در این برنامه شما را در یادگیری لغات پیگیری می کند و به شما کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید.
ویژگی های برنامه
  • بیش از 7000+ لغت آزمون IELTS با معنی کامل و مثال.
  • 20 موضوع محبوب با تصاویر
  • بیش از 60000 مثال از کلمات انگلیسی بریتانیایی که به شما کمک می کند نمرات بالای IELTS Reading و IELTS Speaking را کسب کنید.
  • پشتیبانی از CardView برای استفاده آسان
  • پشتیبانی از ویژگی تست، بیش از 2500 سوال در 110 درس
  • پشتیبانی از ترجمه معنی، مثال در همه زبان ها
  • یادگیری روزانه لغت آسان و موثر

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Pro Features (Unlocked)
دانلود با حجم 58 مگابايت

قابل نصب در اندروید 4.4 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.8/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن