در حال بارگذاری...

Files by Google 1.3058.618591182.0 برنامه مدیریت فایل در اندروید

Files by Google Files by Google برنامه مدیریت فایل رایگان و قدرتمند فایل برای اندروید است. برنامه Files by Google امکان پیدا کردن فایل ها را با جستجو و مرور ساده سریعتر میکند و امکان به اشتراک گذاری فایل بصورت آفلاین با دیگران را امکانپذیز میکند. برنامه Files by Google به شما کمک می کند تا فضای گوشی خود را با حذف فایل ها و پوشه هایی که دیگر در حال استفاده نیستند بیشتر کنید. فایل منیجر ها از مهمترین و کاربردی ترین برنامه ها برای موبایل به شمار می آیند. همانطور که می دانید گوشی های اندروید به طور پیش فرض یا فاقد فایل منیجر هستند و یا فایل منیجر بسیار ابتدایی دارند که پاسخگو تمامی نیاز های کاربر نیست. برنامه Files by Google فایل منیجری بسیار قدرتمند ، پر امکانات ، زیبا و کاربر پسند است که می تواند تمامی نیاز های شما را بر طرف سازد .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
نسخه arm64
دانلود با حجم 20 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن