در حال بارگذاری...

Instagram 321.0.0.0.26 + Lite برنامه اینستاگرام برای اندروید

Instagram Instagram یا اینستاگرام محبوب ترین برنامه برای گوشی اندروید برای اشتراک‌ گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. با استفاده از برنامه اینستاگرام عکس های خود را با افکت های بی نظیر ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید. در اینستاگرام میتوانید عکس ها و فیلم ها در قسمت استوری پیج برای همه و یا دوستان به اشتراک بگذارید که پس از 24 ساعت از قسمت استوری حذف و آرشیو می شوند.
ویژگی های Instagram
  • فیلترها و افکت های رایگان
  • اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare
  • امکان نمایش عکس های دوستان شما
  • تماس تصویری
  • ارسال Voice
  • و ...

سوالات متداول


برای امنیت بیشتر و جلوگیری از هک شدن حساب کاربری اینستاگرام چه کاری انجام بدهم؟

برای جلوگیری از هک شدن حساب کاربری، تایید دو مرحله ای حساب کاربری خود را فعال کنید.برای فعال سازی این قسمت باید وارد تنظیمات صفحه شخصی خود شوید و گزینه two-factor authentication را فعال نمایید.

آیا امکان دانلود ویدیو ، عکس و استوری در اینستاگرام وجود دارد؟

خیر، اما توسط برنامه های دیگری که برای این کار طراحی و برای دانلود در سایت قرار داده شده است، امکان دانلود ویدیو ، عکس و استوری موجود در اینستاگرام توسط این برنامه ها وجود دارد

آیا امکان غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام وجود دارد؟

بله،در صورت غیر فعال کردن یا دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام، شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید مجدد وارد برنامه شده و با وارد کردن اطلاعات اکانت خود را بازگردانی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
لینک دانلود به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شد

توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.6/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن