در حال بارگذاری...

Squirrels Reflector 4.1.1.163 Win/Mac اشتراک گذاری صفحه نمایش آیفون

موبایل / نرم افزار مکینتاش SalaR 55010 10 آذر 1402
Reflector Reflector نرم افزاری که با کمک آن به راحتی می توان از قابلیت AirPlay دستگاه های iPhone یا iPad  برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش ( اسکرین میرورینگ ) روی سیستم عامل استفاده کرد. برنامه Reflector امکان پخش بی وقفه یک اپلیکیشن iOS را با استفاده از یک رابط کاربری بسیار مشابه به شبیه ساز Xcode فراهم می کند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است زیرا هیچگونه نیازی به نصب برنامه ی دیگری بر روی دستگاه های iPhone یا iPad نبوده و تنها می بایست این برنامه را بر روی دستگاه های ورودی مانند ویندوز یا مکینتاش نصب کرد. پس از نصب Reflector ، حالت AirPlay را بر روی گوشی هوشمند یا تبلت به وسیله دابل کلیک کردن بر روی کلید منو دستگاه و کشیدن کلید نوار از چپ به راست فعال کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 97 مگابايت
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 100 مگابايت
نسخه Mac
دانلود ورژن 3.0.2 با حجم 62 مگابايت

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7, Windows 8 or Windows 10/11
  • Windows Mobile and RT is not supported.
  • macOS 10.12 or later 64-bit