در حال بارگذاری...

AnyTrans for Android 7.3.0 Win/Mac مدیریت دستگاه اندروید در ویندوز و مک

موبایل SalaR 33685 8 خرداد 1399
AnyTrans for Android AnyTrans for Android نرم افزاری کاربردی که به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی فایل‌های گوشی اندروید خود از قبیل شماره تماس، عکس‌ها و پیامک‌ها را مدیریت کنید. همانطور که از نام این نرم‌افزار برمی‌آید AnyTrans for Android تماما برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی طراحی شده است. توسط نرم افزار AnyTrans for Android به راحتی و بدون دردسر می‌توانید تمام فایل‌های خود را از دستگاه‌های اندرویدی‌تان به کامپیوتر و بالعکس منتقل کنید. ابتدا باید دستگاه اندرویدی خود را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و پس از اینکه اجازه دسترسی برنامه به اطلاعات خود را از گوشی و یا تبلت دادید، می‌توانید نوع عملیاتی که در نظر دارید را انتخاب کنید. ناگفته نماند که AnyTrans for Android با رابط کاربری منحصر به فرد خود به شما این اجازه را می‌دهد که بدون هیچ مشکلی محتویات گوشی و یا تبلت اندروید خود را بررسی کنید. همچنین می‌توانید دایرکتوری های مختلف درون دستگاه اندرویدی خود را بی‌دردسر تغییر نام دهید، ویرایش و حتی حذف کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
System Requirements
- Windows 10, 8, 7, Vista, XP, both 32bit and 64bit
- OS X 10.8 or later 64-bit