در حال بارگذاری...

VN - Video Editor 2.2.5 ویرایش ویدیوی قدرتمند اندروید

VN Video Editor VN Video Editor برنامه ویرایش ویدیوی همه‌کاره و قدرتمند برای گوشی اندروید و iOS است. این برنامه دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و ابزارها برای ویرایش ویدیوها است که آن را به یک گزینه عالی برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای تبدیل می‌کند. VN Video Editor دارای یک رابط کاربری بصری و آسان‌فهم است که استفاده از آن را برای کاربران مبتدی نیز آسان می‌کند. این برنامه همچنین دارای یک کتابخانه گسترده از مواد، از جمله موسیقی، صداگذاری، متن، استیکرها و جلوه‌های بصری است که می‌توانید از آنها برای ویرایش ویدیوهای خود استفاده کنید.
- ویرایشگر ویدیوی با چند تایم لاین
ویرایش سریع و دقیق: ویژگی طراحی مسیر ویرایش باعث می شود که زوم کردن روی هر ماده و انتخاب کلید فریمی به اندازه 0.05 ثانیه آسان تر شود. شما می توانید ویرایش ویدئوی خود را به دقت دلخواه انجام دهید.
حذف و مرتب سازی آسان: با کشیدن انگشت خود به بالا یا پایین صفحه، کلیپ های ویدئویی انتخاب شده را حذف کنید. مواد ویدیویی خود را به سادگی با کشیدن و رها کردن مرتب کنید.
خط زمانی چند مسیره: به راحتی فیلم های تصویر در تصویر، عکس ها، برچسب ها و متن ها را به ویدیوهای خود اضافه کنید و آنها را با ویژگی انیمیشن کلید فریم شخصی کنید.
ذخیره پیش نویس ها در هر زمان: یک پیش نویس را ذخیره کنید و هر عمل را به همان تعداد که می خواهید لغو/دوباره انجام دهید. پشتیبانی از ویرایش غیر مخرب به شما امکان می دهد تغییرات را در یک تصویر ایجاد کنید بدون اینکه داده های اصلی تصویر را بازنویسی کنید.

- ویژگی‌های موزیک همراه جذاب و کاربردی
موزیک همراه: با اضافه کردن علامت‌ها، ویدیوهای خود را مطابق با ریتم موسیقی ویرایش کنید و آن‌ها را به سطح بالاتری ببرید.
ضبط آسان: به راحتی صدای خود را با کیفیت بالا اضافه کنید تا ویدیوهای خود را در عرض چند دقیقه زنده‌تر کنید.
منحنی سرعت: علاوه بر ابزار تغییر سرعت معمولی، منحنی سرعت به شما کمک می‌کند تا فیلم‌های خود را سریع‌تر یا کندتر پخش کنید. این ویژگی شبیه به Time Remapping در Adobe Premiere Pro است. VN شش منحنی از پیش تعیین‌شده را برای انتخاب شما ارائه می‌دهد.
تبدیل‌ها و افکت‌ها: با استفاده از تبدیل‌ها و افکت‌هایی مانند Overlay و Blur و تنظیم زمان و سرعت آن‌ها، ویدیوهای خود را زنده‌تر کنید.
فیلترهای غنی: فایل‌های LUT (.cube) را برای سینمایی‌تر کردن فیلم‌های خود وارد کنید. فیلترهای سینمایی غنی، ایجاد جلوه‌های بصری خیره‌کننده را آسان می‌کنند.

- ویرایشگر ویدئویی پیشرفته
انیمیشن کلیپ فریم: با استفاده از 19 افکت انیمیشن کلیپ فریم داخلی، افکت های ویدئویی خارق العاده ایجاد کنید. همچنین می توانید کلیپ های کلیپ خود را سفارشی کنید یا منحنی های دیگر را به فیلم خود اضافه کنید تا نتایج دلخواه خود را بدست آورید.
معکوس و زوم: لذت نوآوری و سرگرمی را به دست آورید تا ویدیوهای خود را معکوس کنید و از افکت های زوم برای جذابیت بیشتر آنها استفاده کنید.
قالب های خلاقانه: قالب های موسیقی و فیلم ایجاد کنید و آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

- قالب‌های متن غنی
قالب‌های متنی متنوع: قالب‌های متنی و فونت‌های متعددی را برای مطابقت با سبک‌های ویدئوی خود انتخاب کنید.
ویرایش متن ساده و قدرتمند: سبک‌های قلم مختلف را انتخاب کرده و رنگ، اندازه، فاصله و سایر ویژگی‌های قلم را به دلخواه تنظیم کنید.

ویژگی‌های کلیدی برنامه
  • کات کردن، بریدن، ادغام و چرخش ویدیو
  • افزودن موسیقی، صداگذاری و افکت‌های صوتی
  • اضافه کردن متن، استیکرها و جلوه‌های بصری
  • تنظیم سرعت و کیفیت ویدیو


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Pro Features (Unlocked)
دانلود با حجم 198 مگابايت

قابل نصب در اندروید 6.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.7/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن