در حال بارگذاری...

Elmedia Player Pro 8.18 پخش فایل صوتی و تصویری در مکینتاش

Elmedia Player Elmedia Player یک نرم افزار پخش کننده صوتی و تصویری کاربردی بوده که امکان پخش فایل های با فرمت FLV، MP4، AVI، MOV، DAT، MKV، MP3، FLAC، M4V و هر نوع فرمت متداول دیگر را فراهم می کند. با استفاده از برنامه Elmedia Player و بدون نیاز به هرگونه کدک و افزونه اضافی می توان تمام فایل های صوتی و تصویری را پخش کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن مرورگر Elmedia Player Pro Browser و امکان دانلود فایل های مورد نیاز برای انیمیشن های SWF ، ذخیره اسکرین شات از ویدیوها و ارسال آن ها با فرمت های GIF ، TIFF یا PNG ، قابلیت سازماندهی فایلهای صوتی و تصویری درون یک لیست پخش و مشاهده آن ها از طریق یک رابط کاربری هوشمند اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Elmedia Player
دانلود با حجم 95 مگابايت
Elmedia Video Player
دانلود با حجم 96 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
مطرح کردن سوالات و مشکلات Elmedia Player

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.12 or later (Apple Silicon compatible)