در حال بارگذاری...

Cisdem AppCrypt 7.8.0 Mac منع دسترسی به برنامه ها در مکینتاش

Cisdem AppCrypt Cisdem AppCrypt نرم افزار کاربرد برای افرادی طراحی شده است که دستگاه مک خود را در اختیار دیگران می‌گذارند. با استفاده از برنامه AppCrypt امکان منع دسترسی به برخی برنامه‌ها فراهم می‌شود تا جلوی تغییر برنامه‌ها توسط دیگران گرفته شود. استفاده از آن بسیار آسان است. کافی است یک رمز عبور تعریف شود و برنامه‌ها و وب‌سایت‌های موردنظر به لیست مسدودی افزوده شود. پس از این کسی نمی‌تواند بدون داشتن رمز عبور به برنامه‌ها و وب‌سایت‌های حفاظت‌شده دسترسی داشته باشد. هم‌چنین می‌توان جلوی دسترسی کودکان به برنامه‌ها را در زمان‌های نامناسب گرفت و زمانی مشخص برای قفل شدن برنامه‌ها تعیین کرد.
به‌علاوه نرم‌افزار Cisdem AppCrypt می‌تواند تلاش‌های ناموفق برای ورود را رصد کند و نام برنامه، تاریخ، زمان، عملیات و عکسی که با دوربین جلوی مک گرفته شده است را ارائه کند. هر زمان که رمز عبور برنامه اشتباه وارد شود، این نرم‌افزار تاریخ، زمان، نام برنامه‌ای که باعث ایجاد اخطار شده است و تصویر شخص را با استفاده از دوربین پیش‌فرض آی‌سایت (iSight) ثبت می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 8 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.12 or later (Apple Silicon compatible)