در حال بارگذاری...

Easy Screen Recorder 4.2.0 Mac ضبط محتوای صفحه نمایش در مکینتاش

Easy Screen Recorder Easy Screen Recorder نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای ضبط محتوای صفحه نمایش دسکتاپ در سیستم عامل مکینتاش است. برنامه Easy Screen Recorder برای ساخت سریع‌تر و ساده‌تر دمو ، آموزش و راهنمایی استفاده می‌شود. این نرم‌افزار امکان ضبط محتوای در حال نمایش ، دوربین ، ویرایش ، افزودن کامنت و گرفتن خروجی با فرمت ویدئویی mp4 را فراهم می‌کند و می‌توان فیلم خروجی را در یوتوب، فیس‌بوک و و غیره به اشتراک گذاشت. ضبط هر قسمتی از صفحۀ نمایشگر یا تمام آن ، ضبط با دوربین ، میکروفون یا رابط کاربری صدای چندکاناله از دیگر قابلیت‌های برنامه Easy Screen Recorder است. حین ضبط ویدیوهای آموزشی ، برنامه در زمینه اجرا می‌شود. کارایی و کیفیت آن بسیار بالاست که ویدیوهای آموزشی را تعاملی‌تر خواهد کرد. ابزارهای پرقدرت ویرایش نیز برای بهبود ظاهر ویدئوهای آموزشی تعبیه شده‌اند.
ویرایش‌گر ویدیو موجود در نرم افزار Easy Screen Recorder، بلافاصله پس از ضبط ، صدا و تصویر ضبط شده را بارگذاری می‌کند تا کارهایی مثل برش ، جداسازی ، متحرک‌سازی و تکرار به سرعت انجام شود. امکان افزودن متن ، تصویر ، عکس ، موسیقی ، صدای ضبط شده، شکل و کلیپ نیز برای ساخت ویدیوهای جذاب آموزشی وجود دارد. افکت های انیمیشن و متحرک‌سازی زیادی به صورت پیش‌فرض در این برنامه گنجانده شده تا ویدئوهای آموزشی زیباتر شوند. ویرایش فوری و پیش‌نمایش کار را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. فناوری کدگذاری کارآمد HEVC نیز به شکل پیش فرض در این نرم‌افزار وجود دارد که امکان دریافت فایل خروجی کم‌حجم و باکیفیت با فرمت MP4 را فراهم می‌کند. استفاده از سایر کدگذاری‌های رایج AVC با فرمت MP4 نیز قابل استفاده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 20 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.10 or later 64-bit