در حال بارگذاری...

Patternodes 2.3.2 Mac ساخت الگو گرافیکی در مکینتاش

PatterNodes PatterNodes نرم افزاری کاربردی برای سیستم عامل مکینتاش است و می‌تواند در ایجاد الگوها ، تصویرها و گرادیانت های خاص تنها با چند کلیک به کاربر کمک کند. نرم‌افزار Patternodes با استفاده از اسلایدرهای مختلف می‌تواند هر جنبه‌ای از عناصر انتخاب‌شده را مانند رنگ ، اندازه ، فاصله ، چرخش یا تعداد تکرار تغییر دهد. در ادامه می‌توان الگوی ساخته شده را در پایین صفحۀ پیش‌نمایش به‌سادگی نمایش داد. نرم‌افزار Patternodes برای کمک به فرآیند ایجاد الگو می‌تواند عملیات‌های بسیاری را خودکار انجام دهد که شامل تکرار عناصر در گوشۀ تصویر برای ایجاد الگوی یکپارچه یا ایجاد ویژگی‌های تصادفی مانند موقعیت، چرخش یا رنگ عناصر در الگو برای ساخت ظاهری اصیل است. تصویرها را می توان به فرمت‌های EPS، PDF، JPEG، TIFF یا PNG ذخیره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 21 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.11 or later 64-bit