در حال بارگذاری...

Artstudio Pro 5.1.20 ویرایش عکس و نقاشی در مکینتاش

Artstudio Artstudio قدرتمندترین نرم افزار نقاشی و ویرایش عکس موجود برای مکینتاش میباشد که با بهره گیری از ویژگی ها و پیشرفت های تکنولوژی های گذشته مانند Metal و iCloud Drive و بهینه سازی شده برای پردازشگرهای چند هسته ای 64 بیتی ، امکانات و قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از برنامه Artstudio می توان فایلهای با فرمت های رایج (ABR, TPL, PAT, GRD, ASE, ACO ) را دریافت و با بکارگیری میلیون ها طرح و ابزار مختلف شامل براش ، الگو ، گرادینت ، سواچ رنگ و فونت موجب افزایش خلاقیت و کیفیت تصاویر شد.
از دیگر ویژگی های برنامه Artstudio می توان به امکان باز کردن همزمان چند صفحه ، اندازه بوم 256Mpix ، لایه های نامحدود ، دارا بودن 27 ابزار شامل ابزارهای انتقال ، انتخاب ، برش ، قطره چکان ، نقاشی خیس ، پاک کن ، سطل رنگ/الگو/گرادینت ، ابزار اسماج ، Dodge ، Burn ، Sponge ، Heal ، Clone ، امکان افزودن متن و ... اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 233 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 11.0 or later (Apple Silicon compatible)