در حال بارگذاری...

Graphic 3.1 Mac طراحی وکتور در مکینتاش

Graphic Graphic نرم افزاری کاربردی برای طراحی در سیستم عامل مکینتاش است و در خلق طراحی‌ها و تصویرسازی‌های حرفه‌ای با وکتور کاربرد دارد. همراه این نرم‌افزار، یک قالب سند جدید آمده که کمک می‌کند در زمانی اندک کار خود را آغاز کنید. توجه داشته باشید که برنامه Graphic دارای همۀ ابزارهای لازم برای ایجاد تصویرسازی‌های وکتوری مانند قلم‌مو، مداد، خودنویس یا اشکال هندسی مختلف نیز است. فرمت‌هایی مانند SVG و PDF و EPS و PSD با نرم افزار Graphic سازگارند. طرح‌های نهایی در قالب پروژه با همان فرمت‌ها یا فرمت‌های تصویری دیگر مانند PNG و JPEG و GIF و TIFF قابل ذخیره‌اند. سازگاری نرم‌افزار Graphic با سایر نرم‌افزارهای طراحی نیز خوب است. یعنی کاربر می‌تواند به‌سرعت طراحی خود را به برنامه‌هایی مثل Keynote یا iBooks Author بفرستد تا به ارائۀ تصویری‌اش اضافه شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 19 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.7 or later 64-bit