در حال بارگذاری...

Sensei 1.5.9 Mac بهینه سازی سیستم عامل مکینتاش

Sensei Sensei نرم افزاری برای بهینه سازی سخت‌افزار و نرم‌فزار است که دارای قابلیت‌های بسیار بیشتری از برنامه‌های پیش‌فرض بخش بهینه‌سازی سیستم عامل مکینتاش است. امکانات برنمه Sensei شامل پاک سازی هارددیسک ، حذف برنامه‌ها ، تحلیل وضعیت سلامت باتری و هارددیسک ، رصد آمار پردازنده (CPU) ، پردازندۀ گرافیکی (GPU) و حافظه (RAM) ، بهبود سرعت استارت‌آپ سیستم و قابلیت‌های دیگر است. امکان حذف نرم‌افزارها و همۀ فایل‌های مربوط به آن‌ها در یک مرحله و امکان حذف چندین برنامه در حالت گروهی، از دیگر ویژگی‌های این ابزار است. علاوه بر نظارت بر سرعت فن و دما، این برنامه می‌تواند درایوهای هارددیسک، بخش‌های گرافیکی و باتری را تحلیل کند. دستگاه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات نیز می‌توانند مورد آزمون قرار بگیرند تا وضعیت فعلی سلامتشان بررسی شود و کاربر از عمر مفید باقی‌ماندۀ آن‌ها مطلع شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 1.5.9
دانلود با حجم 34 مگابايت
ورژن 1.5.7
دانلود با حجم 33 مگابايت (M1)

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.15 or later 64-bit