در حال بارگذاری...

Memory Clean 3 v1.0.24 Mac بهبود حافظه رم در مکینتاش

Memory Clean Memory Clean نرم افزاری کاربردی و قدرتمند جهت بهبود حافظۀ رم در سیستم عامل مکینتاش است. برنامه Memory Clean راه‌اندازی مجدد سیستم را شبیه‌سازی می‌کند تا باعث شود مک همیشه بی‌اشکال اجرا شود. پس از استفاده از برنامه‌ای که حجم زیادی از منابع سیستم را اشغال کرده، توصیه می‌شود که حافظۀ رم را دستی پاک‌سازی کنید تا سیستم به‌سرعت به وضعیت عادی خود بازگردد. برنامۀ Memory Clean در منوی نوار اعلان ظاهر می‌شود و برای مشاهدۀ وضعیت فعلی رم با نموداری رنگی نمایش داده میشود. این کار با در نظر گرفتن آمار فعلی حافظه و سپس کمک به خالی کردن حافظه با یک کلیک انجام می‌شود.
Memory Clean به‌صورت پیش‌فرض، مقدار آزاد حافظه را در آیکون خود در نوار اعلان نشان می‌دهد. اگر روی آن کلیک کنید، می‌توانید سایر جزئیات را در پنجره‌ای جداگانه ببینید که شامل مقدار حافظۀ فعال، اختصاصی سیستم‌عامل، غیرفعال، آزاد، در حال استفاده و کل است. علاوه بر این برای بهبود استفاده از حافظۀ مک می‌توانید روی گزینۀ پاک‌سازی حافظه در پایین پنجرۀ اصلی برنامه کلیک کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 9 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.9 or later 64-bit