در حال بارگذاری...

App Tamer 2.8.3 Mac جلوگیری از پردازش‌ غیر ضروری در مکینتاش

App Tamer App Tamer نرم افزاری کاربردی برای جلوگیری یا کاهش سرعت پردازش‌هایی است که منابع پردازنده CPU را در سیستم عامل مکینتاش بی جهت اشغال کرده‌اند. با استفاده از برنامه App Tamer می‌توانید منابع را به صورت مستقیم برای انجام پردازش‌های مهم‌تر اختصاص دهید، استفاده از باتری را کاهش دهید، از گرمای سیستم و صدای فن بکاهید. مدیریت کارآمد چرخه‌های پردازنده، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و سایر قابلیت‌ها از ویژگی‌های بارز این محصول است. برنامه App Tamer جلوی نرم‌افزارهایی که همۀ پردازنده را به‌خود اختصاص می‌دهند می‌گیرد و عمر باتری را افزایش می‌دهد. ویژگی منحصر به فرد این برنامه به نام توقف خودکار (AutoStop) باعث می‌شود که پس از خروج از هر برنامه، آن برنامه کاملاً بسته شود و پس از ورود مجدد، دوباره خودکار اجرا شود.
نرم‌افزار App Tamer طراحی جذاب و رابط کاربری واضحی دارد و هدف اصلی آن، مدیریت همۀ برنامه‌های در حال اجرا با کم‌ترین مزاحمت یا ناکامی است. با وجود نمایشگرهای مفید در برنامه می‌توانید درصد میانگین استفاده از پردازنده‌های خود را که هر برنامه مصرف می‌کند ببینید یا به پیشینۀ تصویری استفاده از پردازنده مراجعه کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13 or later 64-bit