در حال بارگذاری...

Tweak and Tuneup 4.1.0 Mac مجموعه‌ ابزار بهینه سازی مکینتاش

Tweak and Tuneup Tweak and Tuneup نرم افزاری که دارای مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند جهت افزایش بازدهی سیستم عامل مکینتاش است. ابزارهای جامع برنامه Tweak and Tuneup در قالب یک نرم‌افزار گردآوری شده‌اند و کاربردشان بهینه‌سازی عملکرد مکینتاش است. با داشتن نرم افزار Tweak and Tuneup دیگر نیازی به آزادسازی دستی فضای دیسک ندارید. با یک کلیک می‌توانید هرکدام از ابزارها را استفاده کنید و از معجزۀ آن لذت ببرید.
ویژگی‌های نرم افزار Tweak and Tuneup
  • پاکسازی با یک کلیک: شامل ابزارهای ضروری برای پاک‌سازی فایل‌های حافظۀ موقت، فایل‌های گزارش قدیمی، گزارش‌های خرابی و فایل‌هایی که ناقص دانلود شده‌اند. فضای زیادی آزاد خواهد شد. این نرم‌افزار می‌تواند چنین فایل‌ها و پوشه‌هایی را که فضا اشغال می‌کنند، خودکار شناسایی کنند.
  • بهینه سازی: شامل دو ابزار قدرتمند است که از ذخیرۀ فایل‌های غیرضروری تکراری جلوگیری می‌کند و قابلیت حذف نرم‌افزارها را با کشیدن و رهاکردن نیز دارد.
  • پاکسازی دستی: شامل چهار ابزار کارآمد برای حفاظت از حریم خصوصی در اینترنت، پاک‌سازی فایل‌های متفرقه مانند فایل‌های حجیم، فایل‌هایی که در سطل آشغال هستند و دانلودهای قدیمی که حجم زیادی اشغال می‌کنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 4 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.7 or later 64-bit