در حال بارگذاری...

Soulver 3.9.0 Mac دفترچه یادداشت هوشمند مکینتاش

Soulver Soulver نرم افزار دفترچه یادداشت هوشمندی برای سیستم عامل مکینتاش است که ماشین حسابی پیش فرض نیز با آن همراه است. با برنامه Soulver می‌توانید به محاسبه‌هایی که در متن وجود دارند، پاسخ فوری بدهید. استفاده از این ابزار ساده‌تر و بهتر از کار با ماشین‌حساب معمولی است و در مقایسه با صفحۀ گسترده، محاسبه را سریع‌تر انجام می‌دهد. در واقع این نرم‌افزار راهی جدید برای رسیدگی به محاسبه‌های روزمره است. تنها کافی است که اطلاعات را مستقیم وارد کنید و اطلاعات متناسب با هدف هر محاسبه را نیز بیاورید. می‌توان با فرمت‌های PDF و HTML و CSV از نتایج محاسبه‌ها خروجی گرفت و بلافاصله با دیگران به‌اشتراک گذاشت. برای راحتی کاربر، نوار ابزار بالایی قابلیت دسترسی به ابزارهای استفاده‌ شدۀ اخیر را فراهم می‌کند. می‌توان اعداد را به خط‌ها اختصاص داد، می‌توان بین فرمت‌های عددی جابه‌جا شد و می‌توان با مراجعه به پنجرۀ اعداد، متغیرها، موجودی‌ها یا ارزهای موردنظر را تعریف کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 24 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.14.4 or later 64-bit