در حال بارگذاری...

Prizmo Pro 4.2 Mac اسکن اسناد در مکینتاش

Prizmo Prizmo نرم افزاری با رابط کاربری ساده اما دارای مجموعه‌ای از ابزارهای کارآمد است تا بیشترین قابلیت‌های مربوط به اسناد اسکن‌شده را در سیستم عامل مکینتاش ارائه دهد. به‌علاوه به‌لطف ابزارهای تصحیح تصویر ، می‌توانید بدون کاهش کیفیت از دوربین دیجیتال خود به عنوان اسکنر استفاده کنید. استفاده از نرم‌فزارهای مناسب حین اسکن انواع مختلف اسناد می‌تواند منجر به کیفیتی بالاتر شود. برنامه Prizmo با دستگاه‌های مختلف سازگار است و طراحی شده تا بتوانید به‌راحتی اسکن کنید و آن را پردازش کنید. این نرم‌افزار قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های اسکن را مانند دوربین‌های کامپکت یا DSLR و سایر اسکنرهایی که سیستم عامل پشتیبانی می‌کند، دارد.
برنامه Prizmo می‌تواند از صفحه اسکرین‌شات بگیرد و آن را پردازش کند: هنگام شروع به کار، برنامه آیکونی کوچک را در نوار اعلان سیستم قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید فرآیند عکس‌برداری را فعال کنید. تصویر به پنجرۀ اصلی برنامه منتقل می شود که در آن‌جا می‌توانید عکس را بیشتر پردازش کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 34 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • OS X 10.10 or later 64-bit