در حال بارگذاری...

WiFi Explorer Pro 3.6.3 عیب یابی شبکه بی سیم در مکینتاش

WiFi Explorer WiFi Explorer نرم افزاری کاربردی در زمینه شبکه های بی سیم ( وای فای ) است که امکان اسکن ، شناسایی و عیب یابی شبکه های بی سیم را فراهم می کند. برنامه WiFi Explorer قابلیت شناسایی سریع تعارض کانال ها ، همپوشانی سیگنال ها ، مشکلات پیکربندی را دارد که ممکن است بر قابلیت اتصال و عملکرد شبکه بی سیم محل کار یا خانه تاثیر بگذارند. با استفاده از نرم افزار WiFi Explorer می توان اطلاعات دقیقی شامل نام (SSID) ، آدرس مک (BSSID) ، سازنده دستگاه ، قدرت سیگنال (RSSI) ، پارازیت ، کانال ، باند ، پیکربندی امنیتی ، نرخ داده پشتیبانی شده و ... را بدست آورد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به رابط کاربری ساده و هوشمند ، تجسم گرافیکی از محیط Wi-Fi ، پشتیبانی از باندهای فرکانس 2.4 GHz ، 5 GHz و همچنین کانال های 20 ، 40 ، 80 و 160 MHz و قابلیت کار با شبکه های IEEE 802.11a/b/g/n/ac اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 12 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13 or later (Apple Silicon compatible)