در حال بارگذاری...

WiFiSpoof 3.9.5 Mac تست امنیت شبکه در مکینتاش

WiFiSpoof WiFiSpoof نرم افزاری ساده اما کاربردی برای تست امنیت شبکه یا عبور از محدودیت‌های شبکه‌ای خاص در سیستم عامل مکینتاش است. با استفاده از برنامه WiFiSpoof می‌توانید مک آدرس (MAC address) خود را با فشردن یک کلید و بدون نیاز به استفاده از خط فرمان تغییر دهید. تغییر مک آدرس پیش‌فرض سیستم می‌تواند برای کمک به عبور از برخی محدودیت‌های خاص استفاده شود. این برنامۀ ساده برای مک طراحی شده و می‌تواند مک‌آدرس تصادفی جدیدی را به دستگاه در شبکۀ وای‌فای اختصاص دهد. برگرداندن این تنظیمات نیز در هر زمان ممکن است. نرم‌افزار WiFiSpoof پس از اجرا، یک منوی ساده را به نوار اعلان اضافه می‌کند و پنجرۀ کوچکی را باز می‌کند که در آن می‌توانید آدرس سخت‌افزاری پیش‌فرض خود را ببینید، آدرس تصادفی جدیدی ایجاد کنید و به‌سرعت آن را تغییر دهید.
در نظر داشته باشید که باید رمز عبوری برای حساب کاربری مدیر سیستم ایجاد کرده باشید تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید. داخل پنجرۀ تنظیمات نرم‌افزار، می‌توانید انتخاب کنید که آیا مقادیر HEX برای ایجاد آدرس تصادفی می‌توانند دارای حروف کوچک باشند یا خیر. در همین حال می‌توانید تعیین کنید که به‌محض شروع به‌کار سیستم، آدرس تصادفی انتخاب شود یا از رمز عبور برای احراز هویت استفاده شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 5 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.11 or later 64-bit 
  • Apple Silicon or Intel Core processor