در حال بارگذاری...

iNet Network Scanner 3.1.0 Mac اسکن دستگاه‌ های متصل به شبکه در مکینتاش

iNet Network Scanner iNet Network Scanner نرم‌افزاری کاربردی برای اسکن شبکه در سیستم عامل مکینتاش است. با استفاده از برنامه iNet Network Scanner می‌توانید اطلاعات دقیقی دربارۀ دستگاه‌ها و شبکه هایی که مک به آنها متصل است، کسب کنید. برنامه iNet Network Scanner دارای رابط کاربری کاربر پسندی است که در آن می‌توانید به‌سرعت عملیات جستجو را آغاز کنید و در فهرست دستگاه‌ها یا خدمات یافت‌شده، جست‌وجو کنید. بدین ترتیب می‌توانید یک نمای کلی از شبکه ، تحلیل کیفیت و قدرت سیگنال Wifi داشته باشید. صفحۀ سمت چپ به شما کمک می‌کند تا به زبانه های اسکن شبکه ، مرورگر Bonjour ، نظارت فرودگاهی و روشن شدن پس از اتصال Lam دسترسی داشته باشید. با نرم‌افزار iNet Network Scanner می‌توانید همۀ دستگاه‌های آن‌لاین را که به شبکۀ شما متصلند، به‌همراه آی‌پی ، مک آدرس و vendor آن مشاهده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 252 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 11.0 or later (Apple Silicon compatible)