در حال بارگذاری...

Hands Off 4.4.3 کنترل دسترسی برنامه ها به اینترنت در مکینتاش

Hands Off Hands Off نرم افزاری کاربردی در زمینه حفاظت از حریم خصوصی می باشد. با استفاده از برنامه Hands Off می توان اتصالات اینترنتی در همه اپلیکیشن ها را تحت بررسی و پایش قرار داد. zبرنامه از ارسال اطلاعات بدون اجازه کاربر جلوگیری می کند و در نتیجه موجب عدم افشا و سرقت اطلاعات می گردد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به ابزار مدیریت برنامه های ناشناخته جهت جلوگیری از نشر اطلاعات محرمانه ، ممنوعیت نوشتن دیسک جهت جلوگیری از تغییرات دائمی یا از بین رفتن اطلاعات ، جلوگیری از نفوذ ویروس ها و دیگر بدافزارها و مشخص نمودن نرم افزارهای مورد اطمینان و اقدامات مجاز آن ها اشاره کرد. برنامه Hands Off از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که امکان اجرای دیگر فعالیت ها را در عین حفظ امنیت در سطح بالا فراهم می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.4/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • macOS 10.12.6 or later 64-bit