در حال بارگذاری...

VideoDuke 2.14 Mac دانلود ویدیو آنلاین در مکینتاش

VideoDuke VideoDuke نرم افزاری کاربردی که برای دانلود از همۀ وب‌سایت های اشتراک آنلاین ویدیویی رایج پشتیبانی می‌کند و ویدیوها را با فرمت های گوناگون ذخیره می‌کند. همچنین دانلود استریم ها را در مک با سرعتی بالا و کیفیتی عالی امکان‌پذیر می‌کند. هر ویدئویی را می‌توان با یک کلیک دانلود کرد. فقط باید لینک ویدئو به نرم‌افزار VideoDuke داده شود، بقیۀ کارها را خود برنامه انجام خواهد داد. در حالت ساده، دسترسی سریع به موزیک ویدیو ها، فیلم ها، سریال ها و کارتون های سایت هایی مانند ویمئو ، یوتوب و دیلی‌موشن امکان‌پذیر است. فایل ها می‌توانند با فرمت‌های 3GP، M4V، FLV و با رزولوشن دلخواه ذخیره شوند که شامل 360p، HD 720p، HD 1080p و سایر رزولوشن‌ها است.
نرم‌افزار VideoDuke می‌تواند ویدئوهای یوتوب را به‌ صورت صدا دریافت کند. به‌سادگی به جای ویدئوی اصلی یوتوب ، فایل صوتی آن بدون نیاز به تبدیل فرمت قابل دانلود است. عنوان ویدئو و عکس داخل فایل صوتی حین کار با این برنامه حفظ خواهد شد و فایل‌ها قابلیت ذخیره با فرمت‌هایی مانند WebM، MP3 یا سایر فرمت‌های در دسترس را دارند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 57 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.12 or later (Apple Silicon or Intel Core processor)