در حال بارگذاری...

Folx GO + Folx Pro 5.27 Mac مدیریت دانلود در مکینتاش

Folx Folx فولکس نرم افزار مدیریت دانلود برای مکینتاش میباشد که دارای رابط کاربری زیبا و ساده می باشد. با استفاده از برنامه Folx به راحتی می توان دانلود ها را مدیریت کرده و با استفاده از قابلیت های آن ، محتوای دانلود شده را دسته بندی و مدیریت کرد. این برنامه تورنت های جستجو را از اپلیکیشن ها به صورت مستقیم فعال کرده و دیگر نیازی به مرور در میان تورنت ترکرهای چندگانه برای جستجو نیست. با استفاده از این برنامه فقط کافیست تا کلمه کلیدی را در Folx وارد کرده و سپس این برنامه جستجو را میان لیست های متعددی از تورنت ترکرها آغاز می کند و لیستی از نتایج مرتبط را نمایش می دهد. برنامه Folx با تقسیم دانلودها تا حدود 20 قسمت ، موجب افزایش چشمگیر سرعت دانلود می شود. از طرفی امکان کنترل سرعت دانلود به صورت دستی و خودکار توسط برنامه و به منظور اختصاص ترافیک بهینه وجود دارد.
از دیگر قابلیت های نرم افزار Folx می توان به امکان تنظیم زمان شروع دانلود و همچنین اقدام پس از اتمام دانلود مانند خاموش کردن سیستم ، تغییر به حالت خواب یا خروج از برنامه اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • macOS 10.9 or later 64-bit