در حال بارگذاری...

Monit 2.0.1 Mac مشاهده عملکرد سیستم و شبکه در مکینتاش

Monit Monit نرم افزاری که امکان مشاهده عملکرد سیستم و شبکه را از پنجرۀ مرکز اعلان در سیستم عامل مکینتاش فراهم می‌کند. برنامه Monit به شکل ویجتی کوچک با سیستم تلفیق می‌شود و بدون شلوغ کردن دسکتاپ ، قابلیت دسترسی به اطلاعات آماری را فراهم می‌کند. در مجموع نرم‌فزار Monit می‌تواند افزونه‌ای عالی به مجموعۀ نرم‌فزاری شما باشد. می‌توانید جزئیات مربوط به استفاده از سیستم و شبکه را از پنجرۀ مرکز اعلان مشاهده کنید، بدون اینکه نیاز باشد منوی جداگانه‌ای در نوار اعلان قرار دهید یا برنامه‌ای جداگانه روی دسکتاپ داشته باشید. پس از تلفیق با صفحۀ مرکز اعلان، ویجت این برنامه کلیدهایی به‌شکل درجه نشان می‌دهد که استفاده از پردازنده ، حافظه و دیسک را نمایش می‌دهند و هم‌چنین جزئیات مربوط به وضعیت شبکه را ارائه می‌دهد.
با استفاده از نرم‌فزار Monit می‌توانید مقدار استفاده از پردازنده توسط کاربر یا سیستم را مشاهده کنید، تعداد پردازش‌ها یا ریسه‌های اجرایی (Thread) را ببینید، زمان روشن بودن ، مدل پردازنده ، حافظۀ اختصاصی ، فعال یا فشرده ، حافظۀ فیزیکی در دسترس، میزان استفاده و فضای خالی هر درایو متصل و بسیاری اطلاعات دیگر نیز قابل مشاهده‌اند. به همین صورت در صفحۀ شبکه می‌توانید آدرس آی‌پی عمومی و محلی هرکدام از اتصال‌های در دسترس شبکه را ببینید. در هر مورد امکان دیدن سرعت آپلود و دانلود نیز وجود دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 12 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13 or later 64-bit