در حال بارگذاری...

Smooze Pro 2.0.72 Mac شخصی‌ سازی حرکات موس در مکینتاش

Smooze Smooze نرم افزاری کاربردی که برای کمک به پیمایش روان‌تر، افزودن عملیات به کلیدهای موس و حرکت‌های لمسی موس در هر برنامه‌ای در سیستم عامل مکینتاش طراحی شده است. هرچند مک مجهز به زبانه و فهرست تنظیمات موس است، اما بسیار محدود است و تنها گزینه‌هایی ناکافی برای شخصی‌سازی ویژگی پیمایش ارائه می‌کند. تنظیمات پیش‌فرض مک به کلیدهای موس محدود است و از شخصی‌سازی حرکت‌های لمسی موس پشتیبانی نمی‌کند. برنامه Smooze جای خالی شخصی‌سازی موس را در سیستم عامل مک اپل پر کرده است. پس از باز کردن این نرم‌افزار، گزینه‌ای جدید همراه با فهرست به نوار اعلان اضافه می‌شود. با استفاده از این گزینه می‌توان برنامه را طوری تنظیم کرد که با روشن شدن سیستم اجرا شود. امکان غیرفعال سازی موتور پیمایش و عملیات کلید و همچنین دسترسی به تنظیمات برنامه وجود دارد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Smooze 
  • همۀ برنامه‌های مک را می‌توان ساده و روان پیمایش کرد
  • امکان صرفه‌جویی در زمان با استفاده از اختصاص دادن عملیات خاص به کلیدها وجود دارد
  • می‌توان پیمایش متحرک را در برنامه‌هایی خاص غیرفعال کرد

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 8 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.15 or later 64-bit