در حال بارگذاری...

Slidepad 1.4.7 Mac جا به جایی آسان تر بین پنجره‌ ها در مکینتاش

Slidepad Slidepad نرم افزاری بسیار کاربردی برای کاربرانی است که جابه‌جا شدن بین پنجره‌های مختلف را مثلاً برای باز کردن یک صفحۀ اینترنتی یا نرم‌افزار دشوار می‌بینند. پس از نصب برنامه Slidepad تنها کافی است که نشان‌گر موس را به سمت لبۀ سمت راست صفحه ببرید. نوار کناری باز می‌شود و در صورت کلیک در جایی دیگر از صفحه، دوباره ناپدید می‌شود. استفاده از این برنامه با استفاده از کلیدهای میان‌بر کیبورد یا از آیکون نوار منو نیز امکان‌پذیر است. این برنامه برخلاف سایر برنامه‌ها، محدودیتی در تعداد موارد افزوده‌شده به نوار کناری ندارد. می‌توان هر کلیدواژه یا لینکی را درست مانند مرورگرهای معمولی تایپ کرد. می‌توان ویژگی صفحه‌های روی هم که در آی پد وجود دارد را در مک تجربه کرد. به کشیدن صفحه‌ها به داخل و خارج می‌توان شیوۀ اجرای هم‌زمان چند کار را درست مانند آی‌پد در مک تجربه کرد. استفاده از این برنامه به سادگی استفاده از منوی معلق است.
نرم‌افزار Slidepad قابلیت خود یعنی نوار کناری را از برنامه‌های فرانتز (Franz) و استیشن (Station) وام گرفته است. استفاده از آن تجربۀ کاربری بسیار روان‌تر از زبانه‌ها را فراهم می‌کند و قابلیت جابه‌جایی سریع بین برنامه‌های مختلف اینترنتی را ارائه می‌دهد. وجود یک امنی‌باکس (omnibox) در برنامه باعث شده تا باز کردن هر وب‌سایت، آموزش یا فایل پی‌دی‌اف امکان‌پذیر شود. این برنامه برخلاف سایر برنامه‌ها، محدودیتی در تعداد موارد افزوده‌شده به نوار کناری ندارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 12 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13.4 or later (Apple Silicon compatible)