در حال بارگذاری...

Mac DVDRipper Pro 10.0.3 ذخیره DVD در هارد دیسک مکینتاش

Mac DVDRipper Mac DVDRipper نرم افزاری برای ذخیره و پشتیبان‌گیری از DVD میباشد که اطلاعات دی‌وی‌دی را از خش‌ و سایر مشکلات محافظت می‌کند، با تماشای فیلم روی DVD از روی هارد دیسک مصرف باتری را کاهش می‌دهد، با چند کلیک مجموعه‌ها را قابل مدیریت می‌سازد، از مجموعۀ دی‌وی‌دی‌ها پشتیبان تهیه می‌کند و قابلیت‌های بیشتری نیز ارائه می‌دهد. با استفاده از برنامه Mac DVDRipper می‌توانید همۀ دی‌وی‌دی‌های خود را روی مک ذخیره کنید و بدون مصرف باتری برای استفاده از دیسک نوری، به فایل‌های آن دسترسی داشته باشید. این برنامه DVD را تحلیل می‌کند و با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، ذخیرۀ مناسب فایل‌ها را تضمین می‌کند. نرم افزار Mac DVDRipper نسبت به برنامه‌های مشابه، قابلیت‌های بیشتری دارد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید فایل ایمیج دی‌وی‌دی‌ها را مستقیماً روی دی‌وی‌دی دیگری کپی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 225 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13 or later 64-bit 
  • Apple Silicon or Intel Core processor