در حال بارگذاری...

DropDMG 3.6.7 Mac ساخت فایل DMG در مکینتاش

DropDMG DropDMG نرم افزاری ساده برای ساخت دیسک ایمیج (disk image) در سیستم‌عامل مکینتاش است و می‌تواند همۀ پوشه‌ها و درایوها را برای انتقال اینترنتی یا پشتیبان‌گیری در یک فایل فشرده کند. فرمت DMG در واقع فرمت پیشنهادی اپل برای توزیع نرم‌فزارهای مک است. دیسک ایمیج تنها فرمت فایل فشرده است که محتوای آن از بخش Finder مستقیماً قابل دسترسی است. کافی است یک پوشه یا فایل را بکشید و رها کنید. هم‌چنین می‌توانید یک دیسک ایمیج یا فایل فشردۀ موجود را داخل برنامه بکشید و آن را به هر فرمت پشتیبانی‌شدۀ دیگر تبدیل کنید یا روی سی‌دی و دی‌وی‌دی رایت کنید.
از مزایای دیگر برنامه DropDMG ، قابلیت ساخت ایمیج از کپی کامل یا شبیه‌سازی (image clone) همۀ درایوهای هارددیسک است. این فایل‌ها را می‌توان بعداً در نرم‌فزارهایی مانند Apple Software Restore یا Disk Utility استفاده کرد، فایل‌ها را به چند قسمت تقسیم کرد و آن‌ها را از طریق اینترنت ارسال کرد یا آن‌ها را روی سی‌دی و دی‌وی‌دی رایت کرد. در نهایت گزارشی دقیق از همۀ عملیات‌های انجام‌شده داده می‌شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 26 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • OS X 10.9 or later 64-bit