در حال بارگذاری...

DVDpedia 6.2.1 Mac دسته بندی اطلاعات فیلم ها در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 1901 1 مرداد 1401
DVDpedia DVDpedia نرم افزاری قدرتمند برای دسته بندی اطلاعات فیلم‌ها در سیستم عامل مکینتاش میباشد که می‌تواند همۀ اطلاعات دربارۀ DVD های فیلم و ویدیوهای اینترنتی را دریافت و بازیابی کند. برنامه DVDpedia با جستجو در سایت‌های متعدد بین‌المللی به دنبال اطلاعات دربارۀ فیلم‌ها با استفاده از وارد کردن کلیدواژه یا استفاده از وب‌کم یا اسکنر کار شما را آسان میکند.با استفاده از DVDpedia می‌توانید مجموعه‌ای هوشمند بسازید ، فهرستی از فیلم‌هایی که می‌خواهید ببینید ایجاد کنید و فیلم‌هایی را مدیریت کنید. ورودی های خود را به صورت فهرست استاندارد مشاهده کنید، کاورها را در حالت جدولی یا Cover Flow ببینید یا ظاهر نرم‌افزار را در حالت جزئیات شخصی‌سازی کنید. با استفاده از قالب‌های خروجی HTML قابل شخصی‌سازی، مجموعۀ خود را با دوستان به اشتراک بگذارید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 14 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13 or later 64-bit