در حال بارگذاری...

NeoFinder 8.1.2 Mac سازماندهی اطلاعات در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 3497 1 مرداد 1401
NeoFinder NeoFinder نرم افزاری کاربردی که اطلاعات را به سرعت روی هارد دیسک داخلی ، خارجی و سایر درایوهای در سیستم عمل مکینتاش سازماندهی می‌کند. برنامه NeoFinder همۀ اطلاعات را دسته‌بندی می‌کند تا کاربر بتواند کنترل آرشیو اطلاعات یا مجموعۀ دیسک‌ها را کنترل کند. یافتن سریع فایل‌ها با پشتیبانی از فراداده (metadata) گسترده امکان‌پذیر است. پنجرۀ تنظیمات دسته‌بندی، کاربر را قادر می‌سازد که تعیین کند چه فایل‌هایی باید اطلاعات فراداده را نگه دارند، چه آرشیوهایی باید فهرست (index) شوند (مانند فایل‌های ایمیج درایوها، ZIP و Stuffit و RAR و TAR) یا چه مواردی نادیده گرفته شوند. همین روند کار برای یافتن فایل‌های خاص استفاده می‌شود. می‌توانید محل جست‌وجو، نوع فایل، در نظر گرفتن نام فایل، طول، مسیر، برچسب‌ها، تاریخ ایجاد یا تغییر و موارد دیگر را تعیین کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 33 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.10 or later 64-bit 
  • Apple Silicon or Intel Core processor