در حال بارگذاری...

Numi 3.32 ماشین حساب پیشرفته محاسبه توابع

نرم افزار مکینتاش SalaR 5355 8 فروردین 1402
Numi Numi یک نرم افزار ماشین حساب یا محاسبه گر پیشرفته برای سیستم عامل مکینتاش میباشد که امکان ترکیب محاسبات با متن و به اشتراک گذاری محسابات را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از برنامه Numi دیگر نیازی به حفظ کردن علائم یا توابع مختلف نبوده و این برنامه دارای قابلیت ها و امکاناتی بوده که می تواند به راحتی چنین کارایی را ارائه نماید. از دیگر ویژگی های نرم افزار Numi می توان به امکان تبدیل اندازه گیری های متداول ، منطقه زمانی و نرخ ارز ، دارا بودن ویرایشگر متن و حسابگر ، پشتیبانی از انگلیسی عامیانه مانند «5 سانتی متر در 1 متر» ،  قابلیت تبدیل واحدها از جمله طول ، مساحت ، حجم ، ارز ، زمان ، دما و اندازه داده ها ، دارا بودن میانبرهای صفحه کلید قابل تنظیم و نوار منو و همچنین حالت Dock اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 15 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.11 or later 64-bit