در حال بارگذاری...

iClip 5.5.4 Mac مدیریت کلیپ بورد در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 6738 10 آبان 1399
iClip iClip یک نرم افزار کلیپ بورد چندگانه و کاربردی است که تاریخچه ای از هر آنچه که کپی کرده اید را ارائه می کند. برنامه iClip به نحوی طراحی شده است که همانند Mac's Dock به راحتی قابل دسترسی باشد. برای دسترسی به این برنامه تنها کافیست تا مکان نما را به گوشه ای از نمایشگر جابه جا کرده تا برای استفاده سریع آماده گردد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان انتخاب فایل ها با استفاده از کلیدهای میانبر ، کشیدن و رها کردن و تنها با یک کلیک و همچنین امکان سازماندهی کلیپ های ذخیره شده در مجموعه های چندگانه و کپی کردن سریع آن ها اشاره کرد. این برنامه ابزار بسیار مناسبی برای افرادی است که با موراد تکراری مانند پاسخ ایمیل های متداول ، لوگوها و امضاءها ، کد اسنیپت و ... سروکار دارند به طوری که تنها با یک کلیک و یا کلید میانبر می توان امور مرتبط با آنها را انجام داد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 31 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.9 or later 64-bit