در حال بارگذاری...

Alarm Clock Pro 15.6 Mac سیستم آلارم و اعلان در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 7339 11 دی 1402
Alarm Clock Alarm Clock نرم افزاری که سیستم عامل مکینتاش را تبدیل به سیستم آلارم و اعلان قابل شخصی‌سازی می‌کند. با استفاده برنامه Alarm Clock امکان بهبود فعالیت روزانه با استفاده از اجرای پلی‌لیست موسیقی در زمان خاصی از روز، نمایش جمله‌های انگیزشی یا تنظیم سزیع یادآور برای کارهای مختلف وجود دارد. نرم‌افزار Alarm Clock داره نصب‌کنندۀ اختصاصی است که فرآیند نصب را نسبتاً آسان کرده است. برنامه منوی کوچکی را در نوار اعلان ایجاد می‌کند که دارای فهرستی از آلارم‌های آینده است و می‌توانید برخی عملیات‌ها را متوقف کنید. پنجره‌های متنوعی برای این برنامه طراحی شده که هرکدام وظیفه‌ای خاص دارند، مثلاً فهرست آلارم‌ها یا وظایفی که کاربر تعیین کرده است. به‌علاوه می‌توانید به ابزراهای محاسبه‌گر منطقه‌های زمانی، برنامۀ روزانه و کرنومتر دسترسی داشته باشید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 53 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.14 or later (Apple Silicon or Intel Core processor)