در حال بارگذاری...

Alfred Powerpack 5.1.3 نرم افزار جستجو فایل در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 17174 29 شهریور 1402
Alfred Powerpack Alfred نرم افزاری کاربردی که امکان افزایش بهره وری را از طریق کلیدهای میانبر ، کلمات کلیدی در سیستم عامل مکینتاش فراهم می کند. با استفاده از برنامه Alfred به راحتی می توان در سیستم Mac و فضای نت به جستجو پرداخت و با ابزارهای متعدد ارائه شده توسط این برنامه ، سیستم مک را کنترل کرد. از جمله امکانات و قابلیت های نرم افزار Alfred می توان به حفظ زمان به وسیله استفاده از کلیدهای میانبر ، کلمات کلیدی و تنظیم نحوه جستجو میان فایل ها و پیش نمایش آنها اشاره کرد. این برنامه با ارائه امکانات و قابلیت های متعدد موجب جلوگیری از تکرار انجام کارهای تکراری می گردد و بدون نیاز به نوشتن هیچگونه کدی ، امکان تسهیل جریان کاری بر اساس نیاز کاربر را فراهم می کند و همچنین می توان از جریان های کاری تنظیم شده توسط کاربران دیگر نیز استفاده کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 7 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.9 or later (Apple Silicon compatible)