در حال بارگذاری...

SSDReporter 1.5.7 Mac بررسی وضعیت سلامت درایو SSD در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 4542 12 دی 1399
SSDReporter SSDReporter نرم افزاری کاربردی برای بررسی وضعیت سالم بودن درایو SSD در سیستم عامل مکینتاش است. دیسک‌ های SSD طول عمر کمی دارند که به تعداد عملیات نوشتن روی آن‌ها بستگی دارد، بنابراین توجه به وضعیت SSD بسیار مهم است. هر زمان که وضعیت سلامت SSD کاهش یابد یا سلامت آن پایین‌تر از آستانۀ «هشدار» یا «خطا» برسد، نرم‌افزار SSDReporter با ایمیل یا روی صفحۀ مک به کاربر اطلاع می‌دهد. وضعیت فعلی SSD نیز همواره قابل تشخیص است زیرا برنامه SSDReporter آیکون خود را در صورت کاهش سطح سلامت SSD (ویژگی قابل فعال‌سازی در منو) از سبز به زرد (آستانۀ هشدار) و در نهایت به قرمز (آستانۀ خطا) تغییر می‌دهد. دقت داشته باشید که تنها از درایوهای SSD داخلی و اینترنال پشتیبانی می‌شوند و دیسک‌های خارجی و اکسترنال که با یو‌اس‌بی، فایروایر، تاندربولت و غیره به سیستم متصلند، با این برنامه هماهنگ نیستند. همچنین فهرستی از SSD های ناسازگار نیز ارائه شده که برای بررسی سازگاری باید به وب‌سایت محصول مراجعه کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 7 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13 or later 64-bit