در حال بارگذاری...

AirRadar 7.4.0 Mac نرم افزار اسکن شبکه های بی سیم

AirRadar AirRadar نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی در زمینه اسکن شبکه های بی سیم بوده که موجب تسهیل فرآیند اسکن شبکه های بی سیم می گردد. برنامه AirRadar امکان اسکن شبکه های قابل دسترس و مرتب سازی و برچسب زدن شبکه های مورد نظر را فراهم می کند.
از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به نمایش اطلاعات دقیق شبکه ها ، نمودار قدرت سیگنال شبکه ها و اتصال خودکار به بهترین شبکه قابل دسترس اشاره نمود. این که آیا شما در حال رانندگی ، در ترافیک یا در ساحل به دنبال شبکه های بی سیم هستید و یا اگر می خواهید قدرت سیگنال شبکه بی سیم خود در خانه را اندازه گیری کنید ، برنامه AirRadar رویکرد خطی تری را برای اسکن شبکه ها ارائه می کند. این برنامه امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد که شامل تنظیم فرکانس اسکن ، نمایش اعلانات و خطاها ، تنظیمات بیشتر لیست شبکه ها ، انتخاب رنگهای مختلف برای بهترین شبکه های قابل دسترس می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 47 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.14 or later
  • Apple Silicon or Intel Core processor