در حال بارگذاری...

File List Export 2.9.1 Mac ساخت لیست از فایل‌ ها در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 7383 6 بهمن 1402
File List Export File List Export نرم‌افزاری با کاربردی آسان که قابلیت ایجاد فهرستی از فایل‌ها را در سیستم عامل مکینتاش فراهم می‌کند. همۀ عکس‌ها ، ویدیوها یا فایل‌های خود را فهرست‌بندی کنید. اگر نیاز به ایجاد فهرستی برای فایل‌های خود دارید، برنامه File List Export را از دست ندهید. کافی است که پوشه‌ای را انتخاب کنید و فهرستی از فایل‌ها و پوشه‌های آن را در قالب فایل اکسل یا CVS تحویل بگیرید. در صورت تمایل می‌توانید فایل‌های همۀ پوشه‌های زیر مجموعه را نیز اضافه کنید. پیش از خروجی گرفتن، می‌توانید فهرست را پیش‌نمایش و ویرایش کنید. فهرست فایل‌ها را به‌سادگی جستجو و فیلتر کنید. می‌توانید تنها از فایلی خاص فهرست بسازید. مثلاً می‌توانید انتخاب کنید که تنها فهرستی از فایل‌های موسیقی در پوشۀ آیتونز در اکسل ایجاد شود یا مثلاً همۀ فایل های پی‌دی‌اف در پوشۀ اسناد فهرست شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 23 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.9 or later 64-bit 
  • Apple Silicon or Intel Core processor