در حال بارگذاری...

Startupizer2 v2.3.11 Mac مدیریت حساب کاربری در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 1638 7 بهمن 1397
Startupizer Startupizer نرم افزاری پیشرفته اما با کاربری ساده برای مدیریت مواردی است که پس از ورود به حساب کاربری در سیستم عامل مکینتاش ایجاد می‌شوند. با برنامه Startupizer می‌توانید مواردی را که باید پس از ورود به دهمین سیستم‌عامل مک اجرا شوند، بسیار بهتر از تنظیمات سیستم پیش‌فرض مک مدیریت کنید. می‌توانید از بین چند گروه انتخاب کنید که چه مورد خاصی باید اجرا شود یا نشود. گرو‌های مختلف می‌توانند بدون محدودیت با هر موردی در لیست ورود ترکیب شوند. با این‌کار زمان موردنیاز برای راه‌اندازی کامپیوتر بسیار کم می‌شود و بهره‌وری کاربر افزایش می‌یابد. همۀ ما از تنظیمات استارت‌آپ در سیستم‌عامل مک باخبریم و پیوسته از آن‌ها استفاده می‌کنیم، اما امکاناتی که در اختیار کاربر است محدودیت دارد.
با استفاده از نرم‌افزار Startupizer می‌توانید برنامه‌های استارت‌اپ را کارآمدتر و راحت‌تر کنترل کنید. ساخت پروفایل شخصی برای اجرای برنامه حین روشن شدن سیستم از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار است. برای شروع کار باید فهرستی از برنامه‌هایی که باید در استارت‌آپ اجرا شوند بسازید و سپس تنظیمات اجرای خودکار را پیکربندی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 8 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.9 or later 64-bit