در حال بارگذاری...

A Better Finder Attributes 7.31 Mac تغییر جزئیات فایل در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 7884 11 اسفند 1402
A Better Finder Attributes A Better Finder Attributes نرم افزاری کامل در زمینه تغییر جزئیات فایل ها در سیستم عامل مکینتاش می باشد که امکان تغییر تاریخ و زمان عکس ها به همراه قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از برنامه A Better Finder Attributes میتوان برچسب زمان یا تایم ‌استمپ فایل هایی با فرمت JPEG،  CR2،  NEF،  ARF CRW و CIFF EXIF را به وسیله تنظیم یک تاریخ خاص برای آن ها یا تغییر زمان ثبت آن ها اصلاح کرد. این برنامه می تواند ابزار کارآمدی برای اصلاح تاریخ و تایم استمپ تصاویری باشد که به وسیله دوربین های دیجیتال گرفته شده و تنظیم تاریخ و زمان صحیح برای آن ها ضروری می باشد. از دیگر قابلیت های نرم افزار A Better Finder Attributes می توان به امکان همگام سازی تاریخ های ایجاد و اصلاح عکس با تاریخ تصویربرداری تصاویر EXIF و JPEG و همچنین فرمت های RAW اشاره کرد که امکان دسته بندی فایل های تصویری در دیگر سیستم ها و برنامه ها را فراهم می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 12 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • macOS 10.11 or later (Apple Silicon compatible)