در حال بارگذاری...

Debookee 8.1.5 نرم افزار مدیریت و تجزیه و تحلیل شبکه

نرم افزار مکینتاش SalaR 4981 1 آبان 1402
Debookee Debookee نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی در زمینه مدیریت شبکه در سیستم عامل مکینتاش میباشد که امکان بررسی تمام ترافیک شبکه و همچنین پایش فعالیت دستگاه های Wi-Fi اطراف کاربر را فراهم می کند. از جمله قابلیت ها و امکانات برنامه Debookee می توان به امکان مشاهده وبسایت های بازدید شده توسط کاربران شبکه ، اطمینان حاصل نمودن از استفاده نشدن Wi-Fi توسط دیگران و همچنین خصوصی و ایمن بودن فعالیت های اینترنتی کاربر در مرورگر اشاره کرد. یکی از ابزارهای این برنامه ، پایش قدرتمند شبکه بوده که امکان رصد میزان و زمان استفاده دستگاه ها از شبکه را مشخص می نماید. برای این کار می بایست یک اسکن LAN را به منظور شناسایی آنها انجام داد. از طرفی اطلاعات جمع آوری شده در یک لیست شامل آدرس IP ، نام میزبان و اطلاعات سازنده نمایش داده می شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 48 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.10 or later (Apple Silicon compatible)