در حال بارگذاری...

ProFind 1.25 Mac جستجوی پیشرفته فایل در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 8721 20 اردیبهشت 1402
ProFind ProFind نرم افزاری کاربردی و پیشرفته برای جستجوی فایل‌ها در سیستم عامل مکینتاش است. برنامه ProFind قابلیت هایی قدرتمند و کارایی بسیاری دارد و می‌تواند جستجوی پیشرفتۀ فایل در مک را انجام دهد. سایر ویژگی‌های نرم افزار ProFind شامل این موارد است: پشتیبانی از ورودی‌های زبان ، اجرای برنامه ، جستجو در پوشه های پنهان ، متن نویسی و غیره، جستجو در پوشه ها و پکیج های پنهان ، جستجو در هر نوع درایو ، استفاده از جستجوی براساس کرنل (kernel-based) یا searchfs در صورت وجود ، استفاده از شاخص های فراداده (مانند Spotlight) در صورت وجود برای بهبود کارایی، تکمیل خودکار نام‌های برنامه ها، نمایش آیکون بزرگ برای یک یا دو نتیجۀ جستجو. نرم‌افزار ProFind رابط کاربری زیبایش را با قدرت توانایی های جستجوی متفاوت مک ترکیب کرده تا هر فایلی که به دنبالش هستید را بیابید. این برنامه دقیق برای حداکثر کارایی و پاسخ‌گویی طراحی شده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.13 or later (Apple Silicon compatible)