در حال بارگذاری...

Commander One PRO Pack 3.8.0 Mac مدیریت فایل در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 10853 30 شهریور 1402
Commander One Commander One نرم افزاری که شامل دو پنجره برای مدیریت فایل در سیستم‌عامل مکینتاش است. برنامه Commander One براساس زبان سوئیفت نوشته شده و با آن می‌توان فایل‌ها را به بهترین شکل مدیریت کرد. قابلیت دیگر آن، مشاهدۀ فایل‌های پنهان در مک ، تغییر نام هر فایل و پوشه حین انتقال و کار با محل‌های ذخیره‌سازی است. حالت خلاصه نرم افزار برای مشاهده و مدیریت هم‌زمان چندین فایل و پوشه طراحی شده است. از دیگر امکانات نرم‌افزار Commander One می‌توان به وجود شبیه‌ساز ترمینال برای کدنویسی اشاره کرد که همۀ امکانات را دارد و نیازی به جابه‌جاشدن بین برنامه‌ها ندارد. همچنین با تم‌هایی در رنگ‌های مختلف می‌توان این برنامه را شخصی‌سازی کرد و ظاهر منحصر به فردی طبق سلیقه ایجاد کرد.
رابط کاربری دوپنجره‌ای برای کپی و انتقال سادۀ فایل‌ها از جایی به جای دیگر ساخته شده، قابلیت گشتن چندزبانه‌ای برای جلوگیری از به هم ریختگی طراحی شده، جستجوی پیشرفته و سریع برای یافتن فایل‌ها براساس نام و محتوا و نیز جستجوی براساس انتخاب تعبیه شده، امکان صف‌بندی عملیات روی فایل‌ها اضافه شده، برای هر عملکری کلید میان‌بر افزوده شده، از فایل‌های زیپ با قابلیت فشرده‌سازی، استخراج و دسترسی کامل گنجانده شده و پیش‌نمایش چندین نوع فایل شامل فایل‌های باینری و هکس پشتیبانی شده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 51 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.12 or later 64-bit