در حال بارگذاری...

SnapMotion 5.2.1 نرم افزار استخراج عکس از ویدیو در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 11467 4 اسفند 1402
SnapMotion SnapMotion نرم افزاری برای استخراج عکس از ویدیوها در سیستم عامل مکینتاش میباشد که امکان ذخیره فریم هایی از ویدیو را بدون افت کیفیت می دهد. برنامه SnapMotion دارای دو حالت شامل حالت دستی و حالت پردازش دسته ای می باشد. حالت دستی این برنامه امکان ذخیره عکس ها را در زمان های انتخاب شده می دهد و حالت پردازش دسته ای نیز امکان ذخیره صدها عکس را به طور همزمان فراهم می کند. این برنامه به نحوی طراحی شده است که امکان پشتیبانی از فایل های ویدیویی با حجم بالا مانند فیلم های 4K و ذخیره عکس از آنها را دارد. از دیگر از قابلیت های این برنامه می توان به امکان پخش فایل های ویدیویی پشتیبانی شده به وسیله macOS و ارسال عکسها با فرمت های استاندارد شامل PNG ، JPEG ، TIFF و HEIC اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 12 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 11 or later 64-bit 
  • Apple Silicon or Intel Core processor