در حال بارگذاری...

Keyboard Maestro 11.0.2 مدیریت کلیدهای میانبر در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 11441 4 آذر 1402
Keyboard Maestro Keyboard Maestro نرم افزاری جهت مدیریت کلیدهای میانبر کیبورد در سیستم عامل مکینتاش میباشد که امکان انجام وظایف مختلفی را با فشار دادن تنها چند کلید فراهم می کند. برنامه Keyboard Maestro همچنین با MacOS Classic utility Program Switcher ترکیب شده است که امکان اجرا ، تغییر و خروج از اپلیکیشن ها را به راحتی در اختیار کاربر قرار می دهد. از دیگر ویژگی ها و امکانات این Keyboard Maestro می توان به قابلیت باز کردن اسناد در هر زمان و مکان ، تایپ جملات با فشار دادن یک کلید ، گسترش مخفف ها در کل پاراگراف ها ، کنترل اپلیکیشن های تحت وب و ... اشاره کرد. این برنامه همچنین دارای ابزارهای قدرتمند Application Switcher و Window Switcher بوده که امکان گردش میان اپلیکیشن ها و پنجره ، بستن ، مخفی سازی ، اجرا کردن و دیگر موارد مرتبط با یک اپلیکیشن را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 35 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • macOS 10.13 or later 64-bit
  • Apple Silicon or Intel Core processor