در حال بارگذاری...

Subtitle Studio 1.5.4 Mac مدیریت و ساخت زیرنویس در مکینتاش

نرم افزار مکینتاش SalaR 11063 1 دی 1399
Subtitle Studio Subtitle Studio نرم افزاری خوش‌ساخت و کم حجم که ابزارهای لازم را برای ایجاد ، دانلود ، ویرایش ، تنظیم زمان و جاسازی زیرنویس ، در اختیار کاربر سیستم عامل مکینتاش قرار میدهد. برنامه Subtitle Studio دارای رابط کاربری کاربرمحور است که با آن می‌توانید زیرنویس را هم زمان با فیلم مشاهده کنید تا کار ویرایش و تنظیم زمان ساده‌تر شود. علاوه بر این می‌توانید زیرنویس‌ها را در اینترنت و سایت‌های اختصاصی مختلف جستجو کنید و با چند کلیک ، زیرنویس موردنیاز خود را دانلود کنید. در نتیجه می‌توانید زیرنویس را در فایل‌های M4V که کاملا بهینه شده‌اند بگنجانید. در همین حال توسط نرم افزار Subtitle Studio می‌توانید فایل زیرنویس ویرایش‌شده را در قالب فایل SRT ذخیره کنید و زیرنویس‌های دریافتی از موتور جست‌وجوی زیرنویس داخلی برنامه را با فرمت‌های SUB و SRT و TXT و ZIP باز کنید.
به‌علاوه می‌توانید چندین زبان یا نسخه را برای همان زیرنویس ایجاد یا اضافه کنید و بعضی خط‌ها را اضافه یا حذف کنید. پخش‌کنندۀ مدیای پیش‌فرض به پخش و جستجو در فیلم برای یافتن خط‌های ناهمگام کمک می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 29 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.9 or later 64-bit