در حال بارگذاری...

ESET NOD32 Antivirus Business 6.10.460.1 Mac آنتی ویروس ESET

ESET NOD32 Antivirus Mac ESET NOD32 Antivirus Mac OS X خرابکاران اینترنتی هر روزه سعی در نفوذ به شبکه های مختلف رایانه ای در سراسر دنیا داشته و هدف آنها سرقت اطلاعات حیاتی سازمانها و شرکتهای مذکور می باشد. در بسیاری "Mac OS"روی ایستگاههای محلی موجود می باشد و عدم وجود نرم افزار ضد ویروس قدرتمند برای این سیستم عاملها می تواند تا حد بسیار زیادی موجب افزاریش ریسک دسترسی افراد مذکور از طریق این رایانه ها به شبکه را فراهم نماید.
ویژگیهای برجسته ESET NOD32 Antivirus Business Edition for Mac
  • شناسایی آلودگی سایر سیستم - شناسایی و حذف کلیه بدافزارها، کدهای مخرب و تروجانهای مربوط به کلیه سیستم عاملها از جمله:  ، "Linux"، "Mac OS""Windows" که قادر می باشند با مقیم شدن در سیستم عاملهای مذکور شروع به توزیع در شبکه گردند.
  • حفاظت در مقابل بدافزارهای ناشناخته- بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی منحصر به فرد و استفاده از لایه های حفاظتی مختلف با قدرت تشخیص و رفتارشناسی کدهای مخرب از آلوده شدن رایانه های شبکه در مقابل کدهای مخرب و بدافزارهای ناشناخته جلوگیری به عمل می آورد.
  • کارایی و راندمان بالا- طراحی اختصاصی، سبک بودن و استفاده از کمترین منابع سیستمی و عدم ایجاد سربار اضافی موجب افزاریش کارایی و راندمان در عملکرد این دسته از رایانه ها در شبکه می گردد.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با لينك مستقيم ( Trial Version )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
Operation Systems
  • macOS 10.12 or later 64-bit