در حال بارگذاری...

Solid Angle 3ds Max to Arnold 5.6.6.2 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle 3ds Max to Arnold Solid Angle 3ds Max to Arnold (MAXtoA) آرنولد یک موتور رندر سه بعدی پیشرفته است. Arnold موتور رندر پیچیده پیش‌فرض است که همراه با 3ds Max ارائه می‌شود و یکی از موتورهای پرکاربرد در تولیدات بزرگی مانند Gravity، Elysium، Pacific Rim، Alice in Wonderland و بسیاری دیگر است. در دستیابی به نتایج قابل اعتماد، خوب و واقعی نسبتاً سریع، که می تواند به کاربر زمان بدهد تا به جای تغییر تنظیمات آن، صرف بهبود صحنه واقعی کند، از خود برتری دارد. آرنولد از ابتدا برای ردیابی پرتوهای کارآمد مجموعه داده‌های هندسی پیچیده مورد نیاز برای انیمیشن‌های بلند CGI و جلوه‌های بصری با بودجه بالا طراحی شده است، در عین حال خط لوله را ساده می‌کند، تعداد پاس‌ها را کاهش می‌دهد، نیازهای ذخیره‌سازی را به حداقل می‌رساند و تعامل را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.
آرنولد یک کتابخانه رندر بین پلتفرمی پیشرفته یا API است که توسط تعدادی از سازمان‌های برجسته در زمینه فیلم، تلویزیون و انیمیشن از جمله Sony Pictures Imageworks استفاده می‌شود. نرم‌افزار Solid Angle 3ds Max to Arnold به‌عنوان یک نرم‌افزار ردیابی پرتوی مبتنی بر فیزیکی عکس‌واقع‌گرایانه، جایگزین نرم‌افزار رندر سنتی مبتنی بر اسکن برای انیمیشن‌های CG ساخته شد. Arnold از الگوریتم‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که بیشترین استفاده را از منابع سخت‌افزاری رایانه شما می‌کنند: حافظه، فضای دیسک، هسته‌های چند پردازنده و واحدهای SIMD/SSE. معماری آرنولد به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با خطوط لوله موجود سازگار شود.
هدف اصلی معماری آرنولد ارائه یک راه حل کامل به عنوان رندر اولیه برای انیمیشن و جلوه های بصری است. کاربران می‌توانند سیستم را با نوشتن سایه‌زن‌ها، دوربین‌ها، فیلترها، و گره‌های درایور خروجی جدید و همچنین هندسه رویه‌ای، انواع پرتوهای سفارشی و داده‌های هندسی تعریف‌شده توسط کاربر گسترش داده و سفارشی کنند.
Arnold یک موتور رندر سه بعدی بی طرفانه و مبتنی بر فیزیکی است. این موتور رندر پیچیده پیش‌فرض است که همراه با 3ds Max ارائه می‌شود و یکی از موتورهای پرکاربرد در تولیدات بزرگی مانند Gravity، Elysium، Pacific Rim، Alice in Wonderland و بسیاری دیگر است. در دستیابی به نتایج قابل اعتماد، خوب و واقعی نسبتاً سریع، که می تواند به کاربر زمان بدهد تا به جای تغییر تنظیمات آن، صرف بهبود صحنه واقعی کند، از خود برتری دارد.
آرنولد از ابتدا برای ردیابی پرتوهای کارآمد مجموعه داده‌های هندسی پیچیده مورد نیاز برای انیمیشن‌های بلند CGI و جلوه‌های بصری با بودجه بالا طراحی شده است، در عین حال خط لوله را ساده می‌کند، تعداد پاس‌ها را کاهش می‌دهد، نیازهای ذخیره‌سازی را به حداقل می‌رساند و تعامل را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
3ds Max 2024
دانلود با حجم 392 مگابايت به همراه لایسنس
3ds Max 2023
دانلود با حجم 391 مگابايت به همراه لایسنس
3ds Max 2022
دانلود با حجم 385 مگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار توسط License RLM
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • در منوی استارت ویندوز Environment Variables را جستجو کنید و روی Edit the system environment variables و بعد به روی Environment Variables کلیک کنید.
  • در کادر اول New را بزنید و قسمت های خالی را بصورت زیر تکمیل کنید
    Name : solidangle_LICENSE
    Value : 5053@localhost
  • پوشه solidangle_rlm_win موجود در پوشه RLM را داخل درایو کپی کنید.
  • فایل rlm.exe موجود در پوشه solidangle_rlm_win را اجرا کنید.
    توجه : در صورتیکه از RLM server در نرم افزار دیگری استفاده میکنید فایل solidangle.lic و solidangle.set را در پوشه آن کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و از پلاگین استفاده کنید.

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار توسط Crack
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل ai.dll موجود در پوشه Crack را در مسیر زیر کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
    C:\ProgramData\Autodesk\ApplicationPlugins\MAXtoA_2023
    C:\ProgramData\Autodesk\ApplicationPlugins\MAXtoA_2022
    C:\ProgramData\Autodesk\ApplicationPlugins\MAXtoA_2021
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • Autodesk 3ds Max 2021, 2022, 2023
  • Windows 10 or later, with the Visual Studio 2019 redistributable.
  • CPUs need to support the SSE4.1 instruction set. 
  • GPU rendering requires an NVIDIA GPU of the Ampere, Turing, Volta, Pascal, or Maxwell architecture. We recommend using the [511.09 (Quadro), 511.09 (GeForce) drivers, or higher.
  • Optix denoiser requires an NVidia GPU with CUDA Compute Capability 5.0 and above.