در حال بارگذاری...

EPLAN Preplanning Pro 2023.0.3.19351 پیش برنامه ریزی فنی ماشین و کارخانه

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 3530 14 دی 1401
EPLAN Preplanning EPLAN Preplanning یک راه حل نرم افزاری CAE برای پیش برنامه ریزی فنی ماشین ها و کارخانه ها است. برنامه EPLAN Preplanning از روش های کاری گرافیکی و مبتنی بر پایگاه داده با انتقال داده ها به برنامه ریزی دقیق بین رشته ای پشتیبانی می کند. پیکربندی سیستم فردی امکان سفارشی سازی انعطاف پذیر برای فرآیندهای مهندسی را فراهم می کند. با استفاده EPLAN Preplanning می توانید اولین فعالیت های برنامه ریزی را برای جنبه های فنی فرآیند، اتوماسیون ماشین و کارخانه در مراحل اولیه در پلت فرم EPLAN انجام دهید. ادغام مهندسی پایه در مهندسی طراحی با EPLAN کاهش تلاش در فرآیند مهندسی را تضمین می کند و در عین حال کیفیت پروژه را به لطف سازگاری داده ها افزایش می دهد.
نرم افزار EPLAN Preplanning مقدمه ای ساده در این روش برنامه ریزی جدید بر اساس پلت فرم EPLAN به لطف پشتیبانی از گردش کار انعطاف پذیر آن فراهم می کند. در ترکیب با سایر محصولات EPLAN مانند EPLAN Electric P8 یا EPLAN Fluid، تولید شماتیک و جزئیات کارخانه نیز می تواند در EPLAN در ادامه پروژه انجام شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 2023.0.3.19351 ( نسخه 64‌ بیتی )
دانلود با حجم 1.4 گیگابایت به همراه فعال ساز

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • به روی فایل Block Host.cmd کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید ( تـوضیـح )
  • فایل Setup.iso را توسط نرم افزار درایو مجازی Mount کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل vcruntime140.dll موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\EPLAN\Platform\2023.0.3\Bin کپی کنید.
  • فایل EPlanKeygen.exe موجود در پوشه Keygen را اجرا کنید و روی دکمه TP Load کلیک کنید و فایل EPLAN_v2023_License.tpl موجود در پوشه keygen را Open کنید و روی دکمه Create کلیک کنید. فایل lservrc را در مسیر C:\Users\Public\EPLAN\Common ذخیره کنید.
  • فایل موجود در پوشه Patcher را اجرا کنید و تیک گزینه Eplan Platform را بزنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره License تیک Show All را بردارید و EPLAN Preplanning Professional را انتخاب کنید و روی دکمه Ok کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11