در حال بارگذاری...

MindMapper Arena 24.9302a رسم ایده و نقشه های ذهنی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 27035 19 دی 1402
MindMapper Arena MindMapper Arena نرم افزاری کاربردی برای رسم نقشه های ذهنی و هر کسی که می‌خواهد به سرعت افکار و ایده‌های خود را سازماندهی کند میباشد. برنامه MindMapper Arena با رابط کاربری آسان کار ساختن نقشه‌های ذهنی جامع را که برای بررسی، تصمیم‌گیری و مدیریت پروژه استفاده می‌شوند، آسان می‌کند. همچنین، MindMapper ابزار به شدت قدرتمندی در زمینه بهبود بهره‌وری است، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا پیشرفت خود در پروژه‌ها و وظایف را پیگیری کنند و نقشه‌های ذهنی خود را برای همکاری با دیگران به اشتراک بگذارند. برای هر دانشجو، حرفه‌ای تجاری یا فردی که می‌خواهد سازمان‌دهی و بهره‌وری بیشتری داشته باشد، MindMapper به عنوان یک راه حل کامل بسیار مناسب است.
با استفاده از MindMapper می‌توانید ابتکار را با پیاده‌سازی ترکیب کرده و برنامه‌ریزی، اجرا و دستیابی به اهداف خود را با موفقیت انجام دهید. با رابط کاربری ساده و الگوهای brainstorming، از جمله radiant association، attribute listing و root-cause analysis، MindMapper یک راه‌حل ایده‌آل برای تقویت خلاقیت، نوآوری و تبدیل مسائل به مسئله حل شده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 145 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11